Those dancing days.

Jag och Elin hade ju som sagt tvåmannafest igår! Hur kul som helst! Helt galet! Jag och Elin korkade upp flaskorna, spelade Buzz, fulade oss, sjöng och ramlade ner på Balzac. This is what it looked like:


Jag sportade en lite gråtrist outfit, men bilden ljuger lite. Jag bytte skor. Till svarta. Wiho.


Min partner in crime Elin. 


Vi försökte få Audrey att spela Buzz. Gick sådär.


Och jag ramlar in på nåt diskotek, sen ramlade jag ut så vitt jag vet.


Vi träffade Sandra. Då blev det självklart pusskalas.


På dansgolvet. Där vi var hela kvällen i stort sett. Run the show, säger jag bara! Jag har aldrig varit så svettig,

Tack Elin, min babe, för en svinkul kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback