Beas inflyttningsfest!

God damn it vilken kväll.


En nyinflyttad Bea gör någon slags monsterimitation.


Jag var lite övertänd där i början. Här försöker jag strypa Lina lite lätt. Sorry.


Bea går all-in. Respekt. Jag är bara tråkig.


Put your hands up in the air!


Jag hade rätt låg midja på mina shorts osv. Här i soffan med Fredrik & Säändra.


Söt-Sandra med blommor i drinken.


Don't even ask.


Jag säger bara myyys. Och chips är gott.


Vandringen mot stan var ju oförglömlig!

Ojoj. Den här kvällen var bara så... händelserik. Jag dör. Det var svinigt kul. Och konstigt. Men mest kul.
Hos Bea var det ju fullt ös, vilken schysst lägenhet alltså! På Balzac dansade jag så jag blev helt svettig (kondisen?), minglade samt blodade ner baren. Jag hade av någon anledning sår över hela benet. Don't know why.
Men gudars vad roligt!

We run the show.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha Lina är galen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback