Panic.

Underbart skönt att vara ledig, as always. Planerna för dagen är att äta pizza, se film, läsa bok, se tv, nörda vid datorn samt att ha lätt panik.
Ja, det sista hörde till.
Jag börjar nämligen nya jobbet imorgon. Hjälp! Jag är svinigt nervös. Jag vet inte varför, men jag är en ganska nervös person i allmänhet. Jag undrar mest bara om jag gjorde rätt val. Om det verkligen kommer att funka.
Det är nämligen en liten bit bort, så antingen buss eller bil gäller. Och jag är sjukt bortskämd med att alltid kunna cykla/gå dit jag vill.
Plus att jag snart flyttar vi. Och då har jag inte så mycket tillgång till bil. Nu kan jag gulla med pappa och låna, men sen då?
Orka köpa en egen? För dyyyyrt.

Hjälp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback