Liten uppdatering om livet just nu:

Jag har varit halverst däckad de senaste dagarna, på grund av förkylningen som aldrig försvinner. Men nu har jag skaffat (dyyyyr) hostmedicin som förhoppningsvis funkar. Jag vill mest att slemmet ska försvinna.

Annars är läget ganska fint, har kirrat nytt jobb som både gör mig upprymd & vettskrämd på samma gång.
Men det går nog bra.
Jag har faktiskt exakt samma känslor inför inflyttning i nya lägenheten också. Jäklar vad skönt det ska bli med lite frihet och privatliv, men samtidigt: shit, jag måste verkligen ta hand om mig själv nu. Själv. Shit shit shit. Mycket grejer blir det. Och mindre pengar.

Ja gud ja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men herre! var har du lyckats hitta lägenhet?? :D

Postat av: Fia

Jag & Pär hade svintur och fick ta över hans syrras gamla lägenhet, för hon ska flytta :) Den är på norrböle :) Jag är skiiitpeppad på
att flytta!

2008-01-16 @ 18:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback