Good life.

Idag har det varit en bra dag. Andra dagen på nya jobbet. Känns fortfarande ibland som att jag tagit mig vatten över huvudet (kommer jag att klara det här? Är jag nog duktig? Är det verkligen min grej? osv) men för det mesta känns det helt klockrent. Personlig assistent har jag alltid varit lite smygintresserad av att bli, och nu är jag det. Så jag ska inte klaga.
Och idag badade vi. Och bastade. Det gör man inte på alla jobb.

Nu ikväll var jag och Pär och spanade in våran nya lägenhet lite noggrannare. Vi har ju fördelen av att känna den som bor där nu. Och jag gillade det jag såg. Största pluset: jag kommer få en walk in closet! Hurra för den!
Sjukt värt.
Sen kommer jag även kunna klämma in en egen liten måleri-hörna med mitt staffli och alla andra miljarders målar-grejer jag vill ha. Super!
Ojoj. Nu längtar jag till i mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback