Glasögonorm.

Har införskaffat ett par nya brillor idag. Jag är mycket nöjd. Dom är stora och nördiga. Och lite smygfula. Men det var så jag ville ha dom. Nu kommer jag att längta ihjäl mig till om två veckor, då de är färdiga.

Har även varit på anställningsintervju idag, men inte till det jobbet jag nämnde förut (det som jag ville ha jättemycket). Jobbet jag intervjuades för idag sökte jag mest för att det verkade kul, men det var på så himla lite timmar så jag skulle knappt klara mig på det... Lite synd. Fast jag var jättenervös ändå, det var lite sjukt.
Fast sen sa intervjuarn att det hade varit 139 sökande, men hon hade valt ut 7 st som hon träffade. Det var lite fränt, så då blev jag mindre nervös.

Äh, blabla, så har min dag sett ut i alla fall.
Nu blir det att käka ute med tjejorna, sen myskväll med film. Perfekt fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback