Foureyes.

56906-12

Fick äntligen hämta ut mina nya brillor igår. Jag älskar dom. Och jag skrattar varje gång jag ser mig i spegeln.
Skitkul.

Igår var för övrigt en mycket bra dag. Jag fyndade klockrena grejer på stan (bl.a en ny jacka, endast 200 kronor, tack 70% rea och en ny väska med axelrem som rymmer lite mer än min förra) dessutom blev det fika på Waynes i några timmar som vanligt.

Men det bästa var ändå när jag och Pär var i Ske-hamn, på ett ställe som säljer gamla möbler & prylar väldigt billigt. Vi hittade ett skitsnyggt soffbord, och fick det för 60 kronor. Som hittat.
När vi kom hem upptäckte mamma en stämpel under bordet, och vi kollade upp namnet osv på nätet. Då var det tydligen ett designbord från 50-talet värt hyfsat mycket mer än 60 kronor...
Hur tur får man ha?

Lykke Li - I'm good I'm gone



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback