Dåligt, bra.

Dålig sak just nu:
Min hosta vill inte försvinna. Och det är ingen liten fjanthosta. Jag har hostat slem i drygt två veckor nu. Normalt? Friskt? Don't think so...
Min fader rådde mig att uppsöka läkare, men jag pallar inte. Jag lever hellre i ovisshet.

Riktigt bra sak just nu:
Jag har möjligtvis fått tag på ett riktigt nice jobb. Ett som passar mig perfekt, tror jag i alla fall (eftersom jag aldrig provat på det tidigare). Men det verkar jättekul i alla fall. Det roliga var att jag inte ens behövde ringa. Bra för mig med telefonskräck.

Har en ny kärlek också, mp3:n jag fick av Pär i julklapp. Den är superplatt, har touchscreen, rymmer sjukt mycket låtar, samt radio och bilder! I'm the luckiest girl in the world.

Kommentarer
Postat av: Anonym

var ska du jobba? :D

Postat av: Fia

Typ som personlig assistent, men bara kanske :) ska träffa familjen nästa vecka, så det är bara att hålla tummarna :)

2008-01-11 @ 16:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback