Brädan.

56906-8

Om det nu ska envisas med att vara vinter, så kanske man skulle pallrat sig upp i backen någon dag?
Bilden ovan gör en hyfsat peppad, oja. Lina och jag i Storklinta, vi var där med hela laget. Skitkul.

Idag var ju för övrigt första jobbdagen, eller inskolning kallas det väl egentligen. Och det var faktiskt hur kul som helst. Fastän jag var nådigt nervös (vad var jag nervös för egentligen?). Typ skakade i bilen på vägen dit. Typiskt mig. Fast egentligen var jag nog mest nervös över att köra på E:4an när det är mörkt och halt. Jag har verkligen E:4-fobi. Undrar om man kan få hjälp för sånt? Jag tror att jag ska sladda, köra av vägen och volta hela tiden.
Men men, nu känns det bra.

Svammel, I know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback