Bästa tjejerna.

Idag har jag varit ledig. Obeskrivligt skönt faktiskt. Gick upp nio (ja, det är sovmorgon jämfört med att stiga upp sju...) såg typ 13 avsnitt av Scrubs, käkade frukost långsamt och såg några avsnitt till.
Sen blev det stan med Sandra, och även Emma dök upp. Skittrevligt. Men jag ska hålla mig från klädinköp, om det nu blir så att jag och Sandra får oss iväg till Stockholm om några veckor.

Idag blev det bara inköp inför imorgon, det är tjejkväll hemma hos mig innehållandes massage, levande ljus, ansiktsmasker, frukt & grönt samt bra film!
Ultimat, I know.

För övrigt så har jag kommit på en sjukt jobbig grej i och med att jag snart flyttar hemifrån:
jag måste bli av med min fobi för disktrasor. Oh my god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback