Bara bra.

Det har faktiskt varit en riktigt rolig helg, om man bortser från min otroliga förkylning.
I fredags blev det en klockren kväll, innehållandes tacotallrik, bowling samt skräckfilm. Underbart roligt, jag gillar lite lätt spontana kvällar.
Och gårdagens runda på stan med Sandra var även den klockren. Lyssna på det här: vi fyndade kavajer för 50 kronor. 50 kronor! För en råsnygg, helt perfekt svart kavaj. Jag dog. Den hade kostat 500 spänn. Fynd?
Vi är typ bäst, ja.
Och så en underbar lunch på det. Mums.

Bra helg, allt som allt.

Imorgon blir en intressant dag. Mitt stora jobbdilemma kommer förmodligen få en upplösning. Jag har haft hyfsad ångest. Jag hoppas typ att jag inte får det ena jobbet, får då blir ju valet lite enklare. Men annars... ja.
Jag är ju verkligen sämst på att bestämma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback