Tisdag.

Nu börjar flyttnerverna göra sig påminda. Börjar bli lite nervös. Jag tror inte riktigt jag har fattat att det här är sista veckan jag bor hemma hos min kära mamma. Eller min kära pappa för den delen.
Ja, gud. Men jag längtar som attan.

Som vanligt är det här en ganska boring vecka, jag kommer att jobba & sova i princip. Och som vanligt längtar jag redan som en galning till helgen, för förutom flytt så blir det även tjejkväll. Sweet. Mina vänner är lätt bäst.

Nu funderar jag allvarligt på att fara ut och springa.
Ska bara fixa en okej playlist först, bra springar-låtar är ett måste:
Hästpojken - Shane McGowan
Häspojken - Caligula
Paramore - Misery Business
Timbaland ft. Fall Out Boy - One and only
Samt valfri låt av Marilyn Manson. Då jäklar blir det spring i benen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback