Och så lite svammel.

Jomen, man har ändå ett ganska bra jobb. Varför slavade jag i typ 1,5 år på mcd kan man ju fråga sig? Mycket märkligt. Nu slipper jag stressen, den höga ljudnivån och det allmänt jobbiga grejerna. Istället får jag göra något vettigt, plus att jag får äta på normala tider, utan att skynda mig, och jag kan ta det lilla lugna ganska ofta. Nice.

Känns bra. Nästan för bra.

Idag är det alla hjärtans dag, men jag och Pär är lite anti och kör det imorgon istället (mest för att han har träning ikväll och för att torsdagar är en rätt oromantisk dag över huvud taget...)
Men för guds skull, inga nallebjörnar med typ ett hjärta i handen, who needs those!?
Totalt onödigt.
Gör ett eget hjärta.
Eller bara säg något snällt. Blir tusen gånger mer uppskattat. I alla fall hos mig.

Nog om det. Nu ska jag skriva ihop en lista över allt som ska inhandlas på Ikea på lördag. Den kommer att bli lååååååång...
Skit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback