Gott nytt år!


Jag tror jag ska ha på mig denna klänning ikväll. Jag köpte den i London, har aldrig använt den. Den är lite för söt för mig egentligen, men det är den enda klänning jag har som bara skriker nyårs.

För övrigt så är det ju någon där uppe som verkligen inte tycker om mig. Jag har inte varit sjuk EN ENDA DAG detta år, men nog är det väl troligt att på årets SISTA så ska jag känna mig lätt yr och illamående.
Thanks.


Men jag peppar för ikväll ändå! Inget kan stoppa mig, jag kör för fullt om jag så ska ligga på toan hela natten sen. Först blir det mysmiddag hemma hos mig med Johanna och Rebecca (blir spännande och se vad jag kokar ihop va?) och sen vidare mot stor baluns! Kulkulkuuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback