Årskrönika 2008.

2008 har verkligen varit speciellt. Jag tror aldrig saker har ändrats så radikalt som de gjort detta år. Men vi tar det från början:
Januari:

Januari var månaden då jag slutade för gott på McDonalds, all städning var avklarad. Grymt skönt.
Annars så blev jag och BQ riktigt bra kompisar, smultronvin och Piece of me regerade och det sjöngs Singstar hela natten lång.
Februari:

Jag började mitt nya jobb som personlig assistent. Lykke Li blev min nya idol. Balzac besöktes i snitt varje helg.
Mars:

Jag flyttade hemifrån (hjälphjälphjälp) och in i världens underbaraste lägenhet.
Jag och Sandra for till Umeå och såg Caesars, Mando, Lykke Li, Timo mfl! En av de bästa helgerna någonsin!
April:

Jag börjar min väg mot blont hår. Och låg på taket och solade i sinne! Det var ju grymt väder.
Maj:

Livet leker! Vädret är fint, Bea är numera min granne och otroligt fina vän! Jag och Pär adopterar en liten mysboll som får heta Audrey.
Juni:

Sommar! Och alla vet ju vilken sommar det skulle komma att bli! Stadsfesten var awesome, midsommar likaså! Smutser spelades flitigt.
Juli:

Onsdagar på Statt! Vin på taket! Beas inflyttningsfest! Tvåmannafester! Lanternan! Otroligt spontana kvällar med sjuka incidenter. Det var även Trästocks, med en otroligt bra Säkert!-spelning. Det här var nog den bästa månaden.
Augusti:

Jag spenderade två veckor i Göteborg med jobbet. Rebecca hade avskedsfest och flyttade till Linköping. Efter det drog jag och Sandra till London, för en vecka med shopping, dans och allmän utspårning.
September:

Jag fyllde 21. Jag hade hostattacker så att jag inte kunde sova. Jag började älska Ting Tings. Vi for till Umeå och såg Shout Out Louds, HUR ROLIGT SOM HELST!
Oktober:

Oktober var på många sätt en väldigt jobbig månad. Det var då jag på allvar började fundera på vad jag ville göra med mitt liv. Inga beslut blev dock tagna. På helgerna sket jag då i allt och hade hur roligt som helst! Stockholm besöktes bland annat!
November:

Tog tre stora beslut: jag sa upp mig från jobbet, jag bestämde mig för att flytta till London och jag flyttade ut ur lägenheten.
Riktigt svårt och riktigt jobbigt. Men, det var bara att ta sig i kragen. Helgerna spenderades med de finaste vännerna man kan ha, och då klarar man allt!
December:

Så, här är  vi nu. Gud vad allt har förändrats. 1dag kvar av det här året. 10 dagar kvar tills jag och Sandra lämnar landet.
Nu när jag gått igenom alla miljoner bilder slår det mig så jävla hårt:
JAG KOMMER ATT SAKNA ER SJUKT MYCKET!
Hur roligt har vi inte haft!? Och jag älskar att jag lärt känna så många nya fina människor, och att jag blivit närmare vän med de som redan funnits omkring mig!

Tack för det här året. Nu peppar vi för nästa!


Kommentarer
Postat av: Johanna

satan du hann före mig! :P

iaf, tack för detta år vännen!

Postat av: Bq

Så underbart:D Love it!

2009-01-03 @ 23:48:47
URL: http://sandrabq.blogg.se/wee
Postat av: Bq

KIIIIIING:D

2009-01-03 @ 23:49:55
URL: http://sandrabq.blogg.se/wee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback