Ultimata våralbumet!

Håller på att spåna ihop en liten vårskiva, med gamla och nya dängor, att ha på lördag. Så här långt har jag kommit:

Timo Räisänen - Don't let the devil ruin it all
Caesars - Over 'for it started
The Kooks - Always where I need to be
Lykke Li - Breaking it up
Håkan Hellström - Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din
Tough Alliance - First class riot
Those Dancing Days - Hitten
Hästpojken - Caligula
Robyn - Handle me
Hello Saferide - If I don't write this song someone I love will die
Marit Bergman - From now on
Fibes Oh Fibes - Get up
Florence Valentin - Pokerkväll i Vårby Gård
Markus Krunegård - Jag är en vampyr

Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Alskling, I miss you too. Alldeles for mycket! Langtar verkligen tills i sommar:)

Btw, varalbumet ar kiing :D

PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback