There you go again

Vilken myspys-dag. Jag och mamma tog en sväng och handlade, blev lite roliga inköp samt mycket mat. Sen bjöd hon på lunch,en otroligt god räksallad samt (oh my god!) gravad lax. Jag dog. Svingott. Och nu har vi kollat lite hotell i London, hon är klockren på att hitta de billigaste!

Snart ska jag promma hem, för att sen kolla på Pärs match. Sen vidare till pappa för middag. Haha, värsta snyltardagen. Men jag gillar det. Och jag tror mina föräldrar gillar det med...

Och gårdagen var ju extremt mysig den med! Jag och Sandra flummade lite på dagen, sen blev det partaj på kvällen! Och sjukt goda drinkar, as usual. Och mycket dans. Dock tråkigt att det är sista festen med henne på jääääättelänge.... Menmen. I'll try to survive.

Just nu lyssnar jag på Caesars - Boo Boo Goo Goo och drömmer mig tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback