Sandra kom hem.

Åh, gud, jag läste precis Sandras lilla reseblogg från San Francisco. Jag blev inte avundsjuk, nejnej. Inte alls.
Shoppa på du, bara... Fast det jobbigaste är att:
I MISS YOU!

Menmen. Attans vad den här veckan går sakta. Är det bara onsdag än? Det är inte okej.
Jag vill ha helg. Nu är det uppstyrt en fest (och kombinerad spelkväll) hos mig, och jag säger bara: Tack! Jag behöver något att peppa till. Och nu peppar jag. Ta med er alla roliga spel ni har! Det är ska bli svinskoj!

Och idag har jag solat. Belv faktiskt lite mindre blek, inbillar jag mig i alla fall.
Anywhoo, tack Gud för vädret. Nu gillar jag dig igen.

Nu ska jag proppa mp3:n med jäkligt vårig musik. Ciao.





Kommentarer
Postat av: Sandra

I MISS YOU TOO!!! Trots att det bara var lite mer an en vecka sen vi sags kanns det som en evighet! Men jag kommer hem, det lovar jag :D Det kommer att ga snabbt! Och sommaren kommer att bli awesome alltsa!:P LANGTAR!

Hoppas spelkvallen blir svinkul, jag onskar jag kunde vara med:) Halsa alla!

puss gumman.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback