Peppeppepppepp

Ojoj. Nu är London nära! Typ nästan klart att jag är ledig den veckan i augusti jag och Sandra tänkt dra iväg! Wiho.
Jag är överpeppad. Vi har hittat billiga resor, fast ändå värda, och ett helt okej hotell som ligger nära typ...allt.
Guuuud. Snälla, snälla, snälla säg att det blir av!

Jag känner att jag gillar mitt liv just nu. Vet inte varför men det är bara... otroligt skönt just nu.

Den här sommaren kommer att bli great.

Lykke Li - Breaking it up, rååbra gå-ut-och-gå-låt.

Kommentarer
Postat av: bc

vars ska ni bo? och hur länge ska ni va borta? för när jag va i england bodde vi asbilligt o inte alls l¨ngt från stan..tog typ 5min med tunnelbana..men man måste bo 7nätter på det stället...

Postat av: Fia

Oj, det lät ju i och för sig inte dåligt! Vi har hittat ett hotell typ 200 meter från oxford street, som faktiskt blev ganska billigt om man bokar i tid :) Vi tänkte vara borta i 6 nätter typ!

2008-04-09 @ 09:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback