Not this time, no,

Snart helg alltså.
En otroligt, otroligt lugn helg ska det bli. Vi syns knappast ute i dimman, om jag säger så. Jag ska endast ägna mig åt filmkvällar, middag hos mamma, mys i soffan, somna i tid samt inte vakna upp helt sliten på söndagmorgon. Ska faktiskt bli skönt. Kan vara dags. Har inte haft en sån helg sen nån gång i början av februari, tror jag. Haha, hm.

Och jag är typ pank, efter att ha betalat Londonresan redan nu, inklusive Sandras del eftersom den lilla tomten är i USA nu. Menmen, jag ska inte köpa något onödigt på svinlänge nu, har jag bestämt.
Och det kommer ju gå.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha okej :P
jo det är bra! hur är det med dig?
Grattis till nya lägenheten förresten! Trivs ni?:)
Kram!

2008-04-12 @ 15:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback