Blablablabla.

Oj. Jag hade skitmycket att skriva men nu flög allting ut ur huvudet typ.

Jag dog i tisdags när jag och Sandra kollade på bilderna från helgen. Det var det roligaste/sjukaste/coolaste jag har sett! Haha. Jag vill tillbaaaaks. Men nu smider vi ju i och  för sig storslagna planer på att möjligtivs fara till Reading, en huuuge festival. Och blir det inte den så blir det nån annan. Jag har blivit besatt.

Och igår var det ju underbart väder, right? Jag och Pär satte oss ute på taket och solade. Svinmysigt. Det började t.o.m hetta i ansiktet. SOMMAR!
(Vädret idag förtränger vi direkt).

Jag längtar till imorgon. Men ändå inte. Det är Sandras going away-party. Buhu. Vi får helt enkelt se till att ha sjukt kul, för annars börjar jag flänna.

Idag var jag och lunchade med pappa. Nån lunchbuffé. Jag blev äckligt mätt. Men min pappa är snällast. Och det känns bra att han tyckte som jag när det gällde fotbollen. Jag har ju beslutat mig för att ta ett break. Det var faktiskt ett skitjobbigt beslut, jag har spelat fotboll i hela mitt liv. Och jag trodde att alla skulle tycka att jag var dum för att jag inte känner för det längre. Jag trodde att de skulle bli besvikna. För jag är typ besviken på mig själv.

Blabla. Nu ska jag tjollra lite med pengar.





Kommentarer
Postat av: bc

vars ska sandra då? btw såg att mcd-nina har fått sin lillbebis nu :)

Postat av: Fiapia

Hon ska till USA den jäveln... Inte okej! :P Till typ i juni nån gång... Ååh, har hon!? Kul! Jag tyckte det var alldeles nyss man såg henne med magen :P

2008-04-04 @ 13:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback