Awesome.

The Kooks - Always Where I Need To Be
Där har du en riktigt bra låt.

Gårkvällen spenderades med otroligt god pizza, ett kilo godis samt en mycket underhållande film, The Ex (med Zach Braff från Scrubs, världens roligaste människa typ...). Så det var trevligt.

Vaknade som vanligt 08.00 idag, har blivit rutin, diskade samt gjorde frukost till min käre sambo.
Efter det blev det en sväng på stan. Eh, det blev lite inköp, ja. Först blev jag sur och bitter för att klänningen jag sett på H&M inte fanns kvar i min storlek (funderade seriöst på att äta upp mig till en 42:a bara för att kunna ha den), men jag blev på lite bättre humör när jag fann en knallgrön klänning på Gina. Den var sjukt sommrig, sånt behöver jag.
Sen blev det lite annat smått och gott också, bland annat avfärgningsmedel. Min stora plan är att få bort det mörka i mitt hår, så att det kan bli lite smygblont nu till sommaren. Vore kul.
Dock har jag en gnagande känsla av att mitt hår lika gärna kan bli oranget av den där krämen, så vi får se...

Den här kvällen blir kul. Jag ska sitta ensam i mörkret och vänta på att Pär kommer hem från jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback