Summering.

Typ världens bästa dag igår. Ja. Förutom några små missöden så var det faktiskt världens bästa.
TACK till alla som kom och gjorde min (och rebeccas) födelsedagsfest till typ den bästa ever.
Ni är för underbara!

Jag blir typ rörd.

Men i alla fall, dagen spenderades som följer:
Jag och Rebecca shoppade i sinne (skor, smink, accessoarer) och sen blev det Systemet-premiär! Hur kul som helst. Sen blev det god bulgur & kycklingsallad hos Sanne, och efter ett tag började folk droppa in. Ganska många faktiskt, mer än förväntat vilket var hur kul som helst!
Och jag kände mig skiiiitfin i min nya klänning, plus att jag hade världens största hår som Rebecca fixat. Tuperar-Becca som hon även kallas.
Sen spelades det Singstar för hela slanten, tyvärr var jag inte i mitt esse pga förkylning men det gjorde inget.
Sen blev det utgång, tyvärr var det 18 på Station så det var hyfsat crowded (tog typ en timme att komma in, plus att man blev mosad på köpet).
Och sen blev det dans.

Fin kväll, fin kväll.

TAAAAAAAACK!

(Lite jobbig grej dock: Pär råkade peta mig i ögat igårkväll, och idag har jag VÄRLDENS ögoninfektion, alltså det bara rinner ur det och det gör svinont! Är inte det lite min tur? Jag som hatar var. Haha.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback