Perfa.

image22

Ovan ses några av de fin-fina presenterna jag fick igår. Bl.a min orangea mössa som jag kommer bo i.
I alla fall, det blev en av de bästa födelsedagarna ever. Jag blir lite rörd och generad när alla är så gulliga och uppvaktar och gratulerar. Men tack.

Och jag längtar rätt mycket till imorgon om man säger så. Jag & Rebeccas partaj. Det enda smolket i bägaren är att jag blivit lite förkyld, eller halsen är typ uppsvullen. Not good. Men nog ska jag sjunga Singstar ändå, det kan jag lova! (Min käre broder har lovat att kirra Rocks, så det är jag ju nååådigt sugen på...).
Planerna för imorgon är i alla fall att först gå på stan med brudarna, inhandla kläder, accessoarer och annat nödvändigt (typ ett par nya skor, kanske?). Sen blir det Systemet-premiär för jag och Rebecca, kan bli intressant. Sen ska vi köpa på oss lite matvaror och gå hem och laga klockren middag.
Woho, typ.
Kan det bli bättre?

Sen när the people kommer blir det Singstar, Buzz och andra roliga lekar!
Kulkul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback