Nag, nag,

Så var första dagen på en trevlig 55-timmars arbetsvecka avklarad. Nice. 12 timmar på jobbet blev det också. Jag borde egentligen typ bosätta mig där, eftersom jag ska dit igen om mindre än 11 timmar.

Rolig/spännande sak som jag fick veta idag:
Jag ska till Stockholm i jobbet! Får flyga dit över en dag och gå på något möte med andra som ansvarar för samma grejer som jag. Det känns lite fränt, faktiskt. Lite som att jag är värsta hot shoten-som flyger hit och dit för att gå på viktiga möten. Haha.
Hm. Jag har aldrig rest själv förut. Det kanske blir svintråkigt?

Well, well. Jag har som börjat trivas ganska bra på jobbet. I början tyckte jag det var skitjobbigt varje gång jag skulle dit, men nu är det (nästan) kul. Fina jobbkamrater osv gör ju allt.

Nej nu är det sluttjatat. Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback