Jens.

Tillägg på skivlistan:
Jens Lekman - Night falls over Kortedala.

Näe men. Veckan har haft sina ups and downs, men det är ju så det brukar vara. Känns ganska okej nu, helgen nalkas (dock inte ledig) men det känns bra ändå.
Min käre vän Emma klarade uppkörningen idag, så det blev grattis-fika på Wayne's i typ en timme.
Och i förrgår fyllde Elin år, och det vankas inflyttningsfest för henne nästa helg. Alltid fint med grejer att se fram emot.
Mer på plussidan:
- Blev shopping idag. Nya höstskor, typ svarta fina i riktigt läder för 680 spänn, det kan det vara värt eftersom jag inte har några. Sen en klänning från H&M som jag spanat på förut och nu bestämde jag mig för att den inte var för kort och slog till. Shopping gör en glad. Och jag behöver lite uppmuntran om jag ska klara resten av veckan.
- Ikväll är det Idol från Skellefteå. Det kan ju bli otroligt kul.

Förövrigt så har jag drömt om grodor i olika situationer typ varje natt nu. Vad betyder det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback