Förlåt.

(Fy fasiken. Vilka dagar. Hur dum får man bli? Förlåt.)

Dåligt med uppdatering från min sida, men så blir det ibland.
Idag kan ha varit en av de skönaste dagarna på länge. Helt ledig, så var även Pär, så vi utnyttjade dagen genom att sova länge, hälsa på min mormor&morfar, spatsera på stan, köpa takeaway och bara mysa. Nu är han dock på träning, men jag fyller det tomrummet med att se inspelade Top Model-avsnitt samt läsa tidningar. Går bra.

Bra sak av mig:
Köpte ett par skor häromsistens, jättefina och allt. Svarta typ ankelhöga stövlar (ingen klack, vardagsdojjor liksom). Problemet var bara att när jag en dag fick ett litet infall och började rota i garderoben hittade jag ett par ännu finare skor. Svarta, slitna mockaskor med fransar. Jag hade helt glömt bort att jag hade dom! Dom är nog bara 2 år gamla. I alla fall, jag lämnade tillbaka dom nya och blev därmed 680 spänn rikare! (Logik, ja.)

Jag bor typ i dom där skorna nu. Jag är otroligt nöjd med mig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback