Don't want it.

Har spenderat dagen med mamma&pojkvän på stan, tanken var att jag skulle hitta en massa saker som de kunde köpa till mig när jag fyller år. Haha. Det gick inte så bra. Jag är SÅ less på Skellefteå. Jag dör. Allt är boring. Allt har man redan sett på trettiåtta personer. Allt har hängt där sedan maj. Jag vill inte ha det. Även om det kostar 49 kronor.
Så det blev inga klädinköp, men lite andra smågrejer lyckades jag önska mig. Sen väntar jag på att de ska få in ett underbart Efva Attling-smycke som mamma ska köpa åt mig. Så det blir nog bra. Annars har jag mest önskat mig kramar.

Ikväll väntar ett lååångt nattpass på jobbet. Not so nice. Har tvingat lite friends&family att komma förbi så jag inte ska dö av tristess typ.


Moneybrother - Guess who's gonna get som tonight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback