Svammel.

Usch, usch, usch så mycket jag längtar till helgen. Bara för att jag längtar så sjukt mycket kommer det typ hända något så att jag inte kan fara. Eller äh, det spelar typ ingen roll, jag lär ju fara ändå. Det är liksom Moneybrother vi pratar om. Och shopping!
Och på lördagen blir det halloweenfest hos Mala. Hur kul som helst. Litet minus dock: ingen ville typ klä ut sig. JAG vill klä ut mig! Hur roligt hade inte det varit? Jag hade varit en pumpa.
Hård helg i alla fall, men rolig som attan.

Men det är fortfarande två otroligt jobbiga jobbdagar kvar innan dess. Verkligen superjobbiga. Blä. Jag vill ta en månads semester. Nu.

Jag & Pär är ju förresten på ett litet lägenhetssökar-humör just nu. Imorgon är det budgivning på en lägenhet som vi var och kollade på, som var skitfin. Frågan är ju den om man ids köpa en lägenhet, om man inte ska bo där så himla länge? Vet ej. Vet bara att jag är otroligt sugen på att fly hemmet nu. Jag är för bortskämd. Det är aldrig bra.

Gammal goding:
Tiger Lou - Sell out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback