Otroligt skillat kollage, jag vet.

56906-26

Otroligt rolig kväll igår. Cateringmat (mums), Singstar för hela slanten, masker, roliga (och många!) människor och spetsad Sprite (?) hos Mala. Klockrent.  Sedan utgång, kanske en av de konstigaste kvällarna ute, jag blev bl.a:
- Erbjuden att vara med i ett band. För jag skulle tydligen passa där. De spelade grunge. Måste man inte ha långt hår för att vara med i ett sånt band?
- Stalkad av en otroligt obehaglig människa som jag börjar bli hyfsat less på. Brr. Jag säger bara brr, och tack Malin för att du räddade mig åtskilliga gånger.

Men folk verkar gilla mitt hår i alla fall! Jag blir så glad varje gång någon säger något snällt om det, det gör att jag känner mig lite mindre som en pojke i det. Haha. Men tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback