Typ det snyggaste jag har sett.

56906-14

Oh. Jag vill också ha en sån där snygg orange klänning! Orättvist! Bild från Facehunter, as always.

Godmorgon, förresten. Idag är det en mycket ledig dag. Otroligt uppskattat. Mitt huvud behöver vila.
Ska fylla dagen med följande aktiviteter:
1. Baka kladdkaka och äta upp hälften av smeten.
2. Slöläsa lite tidningar.
3. Spela fotboll.
4. Krama på pojkvän.
5. Avsluta dagen med Manchester United-Milan.

Yesbox. Också vill jag ha den där This Perfect Day-samlingsskivan. Den låter ruggigt lovande. Själv var man ju aningens för ung när det begav sig för dom (eller jag lyssnade uteslutande på Backstreet Boys och Spice Girls), och man vill ju inte ha missat någonting. Från Skellefteå är dom ju också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback