The lonliest city of all.

Aah, lediga dagar. Underbart. Dagen startade med scones-bak (ehm, jag har blivit lite beroende). Och efter en utsökt frukost bar det av ner på stan. Eller, först fick jag något konstigt ryck och rotade igenom mammas gamla stickade grejer. Och jag fyndade! En superstor, grå, stickad kofta som blev skitbra till tights. Den var hur varm och mysig som helst, även om jag kanske drunknade lite i den. Den kommer att användas flitigt. I alla fall, jag tog på mig den och drog på stan. Hårtoning skulle köpas, eftersom jag dör varje gång jag ser min utväxt. Brr. Något av det fulaste som finns. Sen blev det också lite roliga hårklämmor eftersom min lugg (äntligen) är nog lång att sätta upp med såna. Wee.

Dock blev det inga klädinköp. Jag har insett att jag inte hinner använda allt fint jag köpt ändå, så nu blir det att ta det lilla lugna på den fronten ett tag.

Bra grej:
De spelade Sahara Hotnights nya på typ alla affärer inne på CK. Underbaaart. 

Nej, nu blir det hårtoning plus ansiktsmask!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback