Stockholm Streetstyle.

56906-18

Äntligen någon som hade snygg stil.

Anywhoo. Igår krattades det vilt på Myckle IP. Planerna ska ju bli snygga till sommaren. Jag fick träningsvärk. Men också en bulle.
Sen for jag och Pär och köpte ett pizza-kit (kanske den bästa uppfinningen ever) och hipp som happ hade vi en egengjord pizza med kantareller på (man tager vad man haver). Guld.
Roligast igår var när jag fick se filmer som Pär och hans kompisar gjort när dom var 14 år och typ skejtade. 14 år! Rågulligt! Så små dom var. Och Pär hade helt sjukt konstig röst.
Jag önskar att jag också hade filmat när man var 14. Eller nej, kanske inte.

Jag hade en sjuk dröm inatt. Brr. Usch. Jag blir rädd för min hjärna ibland. Jag är sjuk.
Fast Mikael Persbrandt var med. Av någon anledning.

Tough Alliance kommer med ny skiva typ NU! Sommaren är räddad!
Lyssna på First class riot! Det är allt jag har att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback