Orange igen.

56906-20
(bild från facehunter)

Snart ska jag pallra mig ner på stan (snälla snälla börja inte regna...). Har absolut ingen aning vad jag ska ha på mig ikväll, men jag har länge suktat efter ett par snygga, färgade strumpbyxor/tights. Gärna i någon sjuk färg alternativt sjukt mönster.
Går sånt att hitta i lilla Skellefteå? 
Sen måste man ju också lyckas matcha det snyggt, gärna så snyggt som hon ovanför (klänninge, skooorna!). Känns inte jättetroligt att jag kommer att lyckas med det, men hey, man måste ju prova!

Orange är ju lite av en ny favvofärg. Konstigt.
Ah, jag svamlar. 

Igår såg jag och Pär på Napoleon Dynamite (se den om du inte redan gjort det!) och drack turkiskt äppelte.
Mys.

Dagens partylåt:
Gossip - Standing in the way of control.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hejsan! :-)
Snart ska vi göra en INTERNET SPECIAL på TheGuide, där vi kommer att bedömma en massa olika sidor på nätet.
Till det behöver vi DINA TIPS på Siter, både bra och dåliga!
Hoppa in på vår sida och lämna dina tips!
Thanks!

Postat av: fia :)

jättehäftigt bild , de var as snyggt .9

2007-05-26 @ 12:25:49
URL: http://gottochblandatmedfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback