Ni får skratta.

56906-22
Haha. Jag var dålig på collage. Inte nog skillad på datorer osv.
Hur som haver. Jag älskar när man blir inbjuden på middagar, fester och dylikt eftersom då får man en anledning att köpa nya kläder! Love love love. Extra roligt att handla grejer till något special occasion.
Snart tar diverse vänner studenten, och snart börjar sommarens alla tillställningar. Då gäller det verkligen att ha någon fin sommarklänning att dra på sig. Och snygga skoooor.
Vit klänning och gula skor från Topshop, armband från Indiska.
Så vill jag se ut, tack.

Sen har jag funderat på en sak. Det här med magtröjor. Eller korta tröjor som man har över något annat, typ klänning eller linne. Är det snyggt? Jag måste prova bara för att se. Jag hatade det först men som vanligt så ändrar jag mig efter ett tag. Så konskvent är jag.

Kvällens tidsplan:
19.00 (alltså typ nu) Dusch
19.30 Intaga STOR chokladmuffin
19.35 Pallra mig till Emma för lite chit-chat
22.00 En sväng förbi Pelle eftersom han tagit min cykelnyckel som gisslan
23.00 (fast förmodligen inte) Bums i säng. I NEED TO SLEEP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback