Natalie Portman.

56906-16
(bild från aftonbladet.se)

Igår hyrde jag och Pär Garden State. Jag har velat se den rålänge, därför att:
1. Det är han från Scrubs som har gjort den (plus spelar huvudrollen.)
men kanske framför allt därför att:
2. Natalite Portman är med. Alltså! Går det att bli charmigare!? Jag dör. Och så är hon en sån där tjej som även fast hon rakade av håret (i V för Vendetta) så var hon ändå vrålsnygg (om inte snyggare). Hur är sånt möjligt?
Skitbra skådis också. (Se Closer säger jag bara! Favorit.)

Rebecca Smith från Sunnanå ringde nyss. Jag blev lite paff. Fast hon ville bara berätta om någon "Girls Night" som dom arrangerar eller nåt... typ i slutet av maj? Med middag och underhållning typ. Lät skoj, men jag tror att jag är i Turkey då. Men far dit om ni kan!

På tal om Turkey, träffade Becca på stan idag och då hade hon och några till från hennes klass precis bokat en resa till Alanya 20 maj. Då kanske jag kan hooka upp med dom någon kväll! Skulle vara hur värt som helst, lär vara lite less på bara hänga med mammsen...? Hur som haver, det blir nog bra. Jag blev glad i alla fall.

Oh. Och imorgon är jag ledig. Då ska det shoppas (as usual.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback