I could die for you, but you wouldn't even care about it.

Låtar som varvas på spellistan just nu:
Sahara Hotnights - Lonliest city of all
This Perfect Day - Fishtank
Lasse Lindh - Nu när du har mig förlorar du mig aldrig
Manic Street Preachers & Nina Persson - You're love alone is not enough

Har för övrigt varit hos tandläkaren idag. Eller tandhygienisten var det nog. Det gick bra, mitt tandkött var exemplariskt. Men nu är ju tyvärr the good days over, och man måste börja betala för att få lite tandvård. Mindre kul. Jag tog något sånt där tjafs så att man betalar lite varje måndag, och så behöver man inte betala extra om det skulle hända något.
Förresten så blev jag glad när jag kom ut från Folktandvården. Jag hade cyklat dit i spöregnet (läckert iförd klarröd regnjacka + byxor) och var inte överpeppad på att cykla tillbaka. Men! Vem stod inte där och väntade på mig, med bil och cykelställ? Min käre pojkvän!
Har jag sagt att han är den bästa?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback