Biofredagen!

Jeeesus vad det var mycket folk på bio igår! Det var en miljon människor bara på ICA (godisköp osv). Och inne på själva bion var det smockat, helt omöjligt att ta sig fram typ. Alla, verkligen alla, skulle se Spiderman 3.
Utom jag och Pär. Vi slog till på en psykologisk thriller med Jim Carrey (!) istället, Number 23. Det lät inte så lovande, men den var råbra! Eller jag blev då rädd iaf! Och typ lite lätt mentalrubbad. Filmen gjorde typ så man fick  tvångstankar.
Men lätt 4 Sofiabollar av 5 möjliga.

Hursomhaver. Nu sitter jag här i min ensamhet. Pelle är på lagfest och ingen av mina vänner är i stan. Än. Jag ska våldsgästa Sanne när hon kommer hem från matchen. Mohahaa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback