Sofia gnäller.

Jag har ett litet problem. Tiny, tiny men ack så jobbigt. Min pojkväns födelsedag närmar sig. Och då kommer ångesten som ett paket (?) på posten. Vad ger man någon som man gedan gett allt? Jag menar, hur kul är det att för femtielfte gången köpa en tröja? Eller ett halsband? Vi har trots allt avverkat rätt många julaftnar och födelsedagar under de här (snart) tre åren. I'm running out of ideas. Till saken hör den att han brukar vara rätt bra på att önska sig saker. Men nu har han varit knäpptyst. Så, vad tusan ska jag ge honom?

Förslag mottages tacksamt.

Dagens låt:
JA INTE ÄR DET DÅ MÅNS HIMLA CARA MIA-TRAMS! SLUTA SPELA LÅTEN!
(Tack.)

Kommentarer
Postat av: Liza

hallå, härlig och spontan blogg!!!va kul=)mmm jag förstår vad du menar..det är alltid lika svårt!Men nån slags upplevelse är ju alltid uppskattat, konsert eller byte av stad & hotell ;)nää jag vet inte...det blir nog bra hursomhelst!sköt om dig!/Liza

Postat av: Jullan

Haha vi hade EXAKT samma problem på EXAKT samma dag! Och gissa vad det blev till slut? Jo en tröja.....

2007-03-26 @ 23:52:06
URL: http://jullebulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback