Skogsmullar.

56906-23
Bild från
http://facehunter.blogspot.com/

Sådär vill jag också se ut. Skorna var adorable.

Idag har jag och pojkvännen varit äkta friluftsmänniskor. Det var ju sjukt varmt idag (några plusgrader i alla fall...) så vi tänkte "weeo, nu far vi någonstans och grillar korv och pinnbröd!". Sagt och gjort, vi for ut i det fina vädret och slog oss ner och började grilla. Tyvärr hade vi varit lite för ivriga så pinnbrödsdegen låg kvar hemma i mitt kylskåp. Menmen, vi hade ju korv i alla fall (jag år 6 bitar och blev jättepikad för att vara en "korvmänniska"), och en mycket god varm choklad.
Så det blev en bra utflykt ändå.
Sen får man ju lukta rök hela dagen också, det är ju inte fy skam.

Dagens låt:
En midsommarnattsdröm - Håkan Hellström.
Jamen det är ju snart VÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback