Shooow me the moneeey...

Den här månaden är en sån där månad då man måste punga ut med en massa tråkiga utgifter, som man egentligen inte vill.
De här sakerna måste jag spendera mina kära slantar på:
- Nytt pass (vad kostar det nuförtiden? 500? 600? Eller, gud hjälpte mig, 700?)
- Ny lagdress (ser typ exakt ut som våra gamla, jag är alltså  för närvarande världens största samlare av svarta mjuiksdressar. 600 kronor, hejdå.)
- Linsgrejer (linsvätska osv, sviiindyrt. Det är orättvist, jag vill också ha perfekt syn.)
- Hårfärg ( vem uppfann utväxten!? Han borde lynchas...)
- Nytt smink (så boooring att köpa! Och sjukt dyrt. Mascara, foundation/concealer och kanske någon bra ögonpenna blir en förmögenhet. Usch.)

De här sakerna vill jag spendera mina kära slantar på:
- Ett par pumps att ha på lördag (bara enkla, svarta. Skulle bli dynamite till min nya klänning.)
- Några nya, roliga smycken (var år och dar sen jag köpte ett par snygga örhängen. Eller åh, ett armband vill jag ha!)
- Nya tights (eh, mina är sjukt trasiga p.g.a okontrollerat överanvändade.)

Men, that's life. I guess.
Nu ska jag tagga inför matchen ikväll.

Dagens låt:
The Killers - Read my mind. Jomen fin.






Kommentarer
Postat av: Liza

Det var så lite så=)åå pass ska du ut å resa?!!!Hoppas matchen gick bra....nu ska jag nog sova kanske!!!kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback