Oh happy day.

Ganska perfekt dag faktiskt.
Vaknade, upptäckte att det var sjuuukt varmt, satte mig och solade (i bara klänning, inga strumpbyxor eller tjafs!) och jag började svettas samt att det hettade i ansiktet. Ville ta på mig bikini men det kändes som att ta det lite långt. Plus att man vill ju bespara grannarna den bleka, härliga synen...

I alla fall, sen blev det myspromenad till stan (äntligen vårjacka! Wohoo!) med Pelleplutt, käkade middag och fikade (dock med ett visst motstånd eftersom han glömt plånboken hemma och han vägrar typ låta mig bjuda på grejer, även fast vi varit tillsammans i 2,5 år. Så det var kul att för en gångs skull få bjuda igen, stackarn blir ju yp ruinerad annars...)
Hursomhaver, sen promenixade vi hem och nu blir det myskväll för hela slanten. Love it.

Love it, love it, love it.
(Snälla varma väder fortsätt tack.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback