Jamie T.

Alltså, seriöst, jag älskar Jamie T just nu. Som en sjukt skön blandning mellan The Streets och Babyshambles. Kan det bli bättre? Love it, love it, love it.
Nej, jag måste sluta tjata om honom nu. För ett litet tag i alla fall.

Jag har just insett hur mycket jag vill flytta hemifrån. Nu nu nu helst. Dock har det uppstått ett litet problem. Det verkar bli tufft att få upp min Håkan Hellström-affisch på väggen. Min kära man (och förhoppningsvis framtida roomie) är lite i "över min döda kropp-stadiet". Hm. Jag får komma på någon bra deal.
För den måste upp.
(Marit Bergman gick bra, även Deportees, och möjligtvis Sahara Hotnights? Har inte vågat fråga om The Tough Alliance än... Måste förbereda bra argument först.)

Tjo.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag gillar också Jamie T och jag ÄLSKAR Håkan.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback