It's been a bad day.

Så otroligt störd dag. Eller, själva dagen var inte störd, det var nog mer jag. Har haft en jobbig klump i magen och den vill inte försinna. Och så gick det dåligt på matchen ikväll. Eller det var mest för att jag börjar bli sjukt less på vissa saker. Det är bara inte kul längre.
Det var en dålig dag, helt enkelt. 

Men, orkar inte gnälla om det nu. För imorgon ska det bli en bättre dag! Woho. Lite jobb, lite romantic dinner, och så lite partaj!
I like it.
Känns som att det var tusen år sen jag fick träffa alla underbara, underbara kompisar och göra något kul.
Taggad till tusen.

Fast just nu är jag lite sur. Min pojkvän är ute och har roligt (firar födelsedag m.m) och jag har följande roligheter att se fram emot:
- sängen?
- eller kanske tv:n?
- eller kanske möjligtvis somna framför tv:n?

Ja, så roligt ska jag ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback