Hej dåligt samvete.

Blu. Jag får alltid svinigt dåligt samvete när jag tackar nej till jobb. Vet inte varför, men jag känner mig typ lat :b
Och det är ju skumt. Kanske har det med pengarna att göra? Pengar man kunde ha haft men nu sagt nej tack till?
Fast imorgon hade jag faktiskt planer. Jag har lovat att hälsa på lilla mormor och lilla morfar. Är typ aldrig där.
Look, en annan grej jag får dålgit samvete för.

Mitt samvete måste vara sjukt bräckligt.

Måste få i mig lite mat nu och sen fara och träna (jag har typ sämst träningsnärvaro av alla i laget, men hey... jag är äldst.)

Och nu håller alla tummarna för att det blir några BRA artister som kommer på Stadsfesten i sommar!
Exempel:
Sahara Hotnights (bra)
Lisa Miskovsky (bra)
Vem som helst som har varit med i antingen Idol eller Melodifestivalen (inte bra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback