Fyndat.

56906-28

Ja, äntligen hittade jag en klockren väska med axelrem. Som jag har letat. Hittade den på Röda Korset, för ynka 40 riksdaler, tack tack.
(Egentligen är jag ett rätt stort fan av väskor man kan proppa ner hur mycket saker som helst i, men såna här är ju så sööta...)

Sjukaste saken som hände igår:
Jag såg Laleh på stan. Alltså, det måste ha varit hon! Men det var inte det som var det sjuka, det sjuka vara att hon var på någon typ risig lampaffär som ligger lite längre bort från alla andra affärer. En lampaffär? Strange.

Och idag när jag satt ute och läste kom det en fjäril och satte sig på mitt knä. Vår vår vår!
(Fast han fick inte sitta där så länge. Det är ju äckligt med insekter.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback