Finally.

Blev en slö kväll igår med melodifestivaltittande hos Emma. Och yes, vi röstade på The Ark och yes, dom vann. Äntligen blev det rätt låt. Tack för att inte Måns "hej jag är övertänd" Zelmerlöw vann, det kändes mer som en låt för typ ett sjabbigt diskotek på någon sjabbig turistort.

Fast Kristian Luuk var såklart allra bäst. Som vanligt.

Den här dagen började inte så bra. Steg upp imorse, skyndade mig iväg till tältet (lämnade en mycket nyvaken och söt pojkvän i sticket) för att träna.
Men grattis till mig, för vi hade tydligen flyttat träningstiden till kl. sju ikväll istället.
H a t a t .

Kommentarer
Postat av: TheLaDy

Jag hålle med dig, äntligen är det någon som faktiskt kan SJUNGA som vinner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback