Ångesten närmar sig.

56906-22
Bild från
www.frisyrer.se

(Alltså det finns alldeles för många roliga bloggar att läsa, det börjar ta upp way to much time...)
Men i alla fall, jag ska klippa mig snart. Funderar lite på hur. Klippte typ page med kort lugg förra gången, men man kanske skulle ta och variera sig lite? Dock är jag kär i page-formen, så så stor skillnad blir det nog inte, men sån där lugg som tjejen på bilden har skulle inte sitta fel! Fast då måste min växa ut i typ ett år innan.  Men jag är faktiskt smygsugen på snedlugg igen, det var ett tag sen jag hade det. Då kan man investera i lite roliga spännen att ha också. Kulkul.

Dagens låt:
Earth, Wing & Fire - September.
Seriöst, hur braaa är inte den låten! Den som ändå var ung på 70-talet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback