Tack moder!

Jag har rotat meeer!

Bästa fynden från min mammas gömmor:
1. Klänning från 70-talet, blå med fint mönster. Använd typ tusen gånger av mig.
2. Tusen miljarder smala skärp. Tacktacktack.
3. Vita pumps. Satt som en smäck.
4. Jeans med hög midja som blev shorts med hög midja. Billigt och bra.
5. Lång, grå stickad kofta att ha över tights. Superskön.

Nytt fynd:
Blå, stickad väst. Väldigt nördig, men väldigt fin.

Dock känns det som att jag börjar ha tömt ut allt snart. Så det är ju lite tråkigt.
Men tack kära mamma för att du inte slängt allt!
(Nu väntar jag bara på att koftor med sjukt stora puffärmar/axelvaddar ska bli modernt igen. Det finns ett outtömligt lager av sådant.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback