Ta mig tillbaka.

Gud vad fina alla var på balen. Rebecca var såklart snyggast, men hon var tätt följd av min käre pojkvän (som dagen till ära bränt sig rejält i ansiktet?). Hm. Men han var en läckerbit ändå.
Bluu, jag vill också ta studenten! Sista veckan var ju verkligen en av de roligaste veckorna ever!
Alla var så glada, liksom.

Hur som haver, tack snälla för vädret. U n d e r b a r t. (Kan inte upprepas nog mycket, men face it, hur kul är det egentligen att snacka om väder?)

Nu sitter jag här i min ensamhet. Jag ska agera chaffis ikväll, hämta pojkvän förhoppningsvis inte alltför sent.
Ånej, jag måste typ dress up när jag ska hämta honom! Annars kommer jag att se ut som nåt blekt, glåmigt spöke jämfört med alla skitsnygga, fixade brudar på balen.
Oh my god. Nu jäklar blir det make up, hårfixning och hela baletten...
Har inte tid med det här hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback